tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

20 saker om mig ni inte viste

Publicerad 2016-12-04 21:42:44 i Om mig,

Ja, jag tänkte göra en sån där "lek" där jag skriver 20 punkter om mig som är både bra och dåliga, knäppa som roliga. :) 
Då sätter vi igång!
 
1. Jag vågade inte prata med någon alls när jag var liten.
2. Jag har vart gift.
3. Jag blev gravid som 17åring och fick höra att jag förstör både mitt och min dotters framtid.
4. jag är livrädd för mörker.
5. Jag är medial.
6. 8 av 10 gånger så råkar jag kissa på mig pytte pytte lite när jag nyser
7. Jag är beroende av Cola zero
8. Jag är livrädd för att det ska finnas zombies.
9. Jag blev misshandlad och mobbad av pojkvänner och kompisar när jag var liten och ung. 
10. Jag hatar att göra folk besvikna. 
11. Jag säger vad jag tycker och tänker sen. 
12. Jag bryr mig inte så mycket vad folk tänker om mig.
13. Jag är nästan alltid för ärlig.
14. Jag är livrädd för att jorden ska gå under eller att det blir krig i sverige.
15. Jag är livrädd för att bli lämnad.
16. Jag tänker på alla andra först och sen mig själv.
17. Jag har mindre än 10 kompisar/vänner.
18. jag äter ingenting från havet.
19. Jag kan gå upp på nätterna och städa om de är stökigt.
20. Jag är livrädd för att jag inte kan få fler barn.
 
Hoppas ni tyckte om de, om de är något ni undrar eller vill veta något mer om så är det bara att säga till eller fråga om :) !

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2016-12-05 11:51:14

Några saker var nya för mig med:D

Svar: Ja, tror inte så många vet allt 😊😁
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela