tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

3år av lycka !!

Publicerad 2016-12-06 19:31:00 i Om mig,

Idag firar jag och D 3år som ett par. Tiden har gått enormt fort och vi har hunnit uppleva mycket saker tillsammans både dåligt och bra. Men dom här tre åren har vart dom bästa i hela mitt liv, nu är jag hel. Jag har den mest underbaraste dottern man kan önska sig och en karl som är min dröm man. Kan det bli bättre??
Vi träffades faktiskt på badoo som är en dajtingsida. Jag hade inte vart inne där på 6 månader och blev så trött på att jag hela tiden fick meddelande om att någon hade skrivit eller vart inne på min sida. Så jag bestämde mig för att gå in och ta bort mig därifrån. Men där ser jag en kille som va nyss inne på min profil och jag tyckte han va så jäkla snygg så jag går in på hans sida och tänker "jamen, jag testar en gång till sen stänger jag ner". Så jag skriver ett kort, "hej snygging, hur mår du idag?" det tar fem minuter sen svarar han, vi börjar prata som senare går vidare till sms. Vi bestämmer oss för att träffas när L är på dagis då jag inte vill att hon ska vara med vid första mötet då det kan vara vem som helt. Så nästa dag tar jag med mig min hund timo som är liten men ändå en väldigt bra vakthund. Står vid bussen och väntar att han ska kliva av, När bussen åker så ser jag en kille (de va som att alla andra som gick av bussen bara försvann) han hade väska på ryggen och en tjock svart vinterjacka och lite skäggstubb och jag känner bara (där är han, han jag väntat på). Vi börjar prata och går hem till mig. Jag bjuder honom på kaffe och vi bara pratar om allt från himmel och jord, de sa bara klick. När det är dags att hämta L så bestämmer jag mig för att han får följa med och hämta men att han väntar utanför. L och han klickade också och dom satt och lekte i ett litet lektält på L´s rum i fyra timmar.. Nej, jag fick ine vara med han själv eller prata med honom. Så jag tänkte jag bjuder honom på taccos och när L har somnat så spelar vi Xbox som han tog med sig. Och efter den dagen så har vi suttit ihop. Vi träffades den 4:de December och blev tillsammans den 6:de så allt gick väldigt fort men på ett väldigt bra sätt.
Kunde inte få en bättre karl.
Så det va hur vi träffades, så idag när han hade vart på ett möte så kom han hem med världens finaste bukett med blommor och ett helt underbart vackert kort. Vad mer kan jag önska?
Ja, han är helt perfekt.
 
Är dom inte underbara??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela