tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

Sovrumslampan är nu på plats!!!! Vad tycker ni?

Publicerad 2016-12-03 22:18:15 i Vardag,

Några dagar sen jag skrev, haft så otroligt ont i magen..
Igår var jag och min mamma och köpte nästan dom sista julklapparna! Så skön, nu är det bara tre stycken kvar.
Sen kom våra underbara vänner hit (ovanligt va)? haha,
Igår kom dom hit igen, vår vän M gick och hämtade L på skolan och hon vart helt överlycklig!! Skulle visa honom allt om klassrummet, teckningar, och allt som hör till :) så söt!
Och idag kom dom hit igen och fixade upp lampan i sovrummet (Äntligen) nu vart det såååå fint!!! Nu ska det bara tapetseras sen är rummet klart!
Nu är det bara resten av alla lister kvar att fixa..
Nu ikväll har vi spelat uno och nu försöker vi få en trotslig 8-åring att lägga sig för natten.När går trottsen över tro? Fan allt är fel, attetyd, ska bestämma, ja, allt som hör barnen till när dom kommer in i någon trotts, hoppas bara att den inte ska vara hur länge som helst. 
Imorgon ska våra vänner komma hit igen, vi kan aldrig få nog av varandra och allt mys!
jag är helt slut idag, ingen ork för något, somnade vid 04,00 och vaknade 11,00.. Hoppas jag kan få sova lite mer inatt.
Vi har även julpyntat, så nu är det fullt med jul här hemma :) så mysigt, min dotter älskar ju sånt där pyssel och älskar inredning så hon fixade allt och jag och D fick bara fixa lite hahaha.
 
Så här blev sovrummet med den nya lampan:)
 
vad tycker ni om lampan? Är den inte bara helt jävla underbar? :)
Jag vill ha en större senare och ha den här i badrummet. Men de får bli senare..
 
 

Vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2016-12-03 23:13:23

Hur snyggt som helst 😚

Svar: Tackar, jag är väldigt nöjd själv!😍
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela