tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

Har börjat med Viktväktarna

Publicerad 2017-04-21 08:52:37 i Vardag,

Jaha, då sitter man här igen. Just nu sitter jag faktiskt på jobbet och väntar på att brukaren ska vakna.. 

Mycket har hänt sen sist, Men igår gick jag med i viktväktarna och beställde dessutom deras matkasse som kommer på måndag. Jag räknar med att få ner 20 kg. Så skönt att va tillbaka, äta bra mat, jobba, ta hand om kroppen, ska även köpa gymkort och träna med några jobbarkompisar. Ska även börja gå/cykla till och från jobbet. 
Så trött på alla kommenterar och hintar om att jag är stor, också att känna mig fin och som en köttbulle. Så nu tog jag tag i de och räknar poäng och letar recept för fullt. 
Har ni eller känner ni någon som har vart med i Viktväktarna? Hur gick de? Lyckades dom/du? 

Idag jobbar jag delad tur, 7.30-11.30 sen hämta dottern på skolan 13.00 och gasa iväg för att fira en jobbarkompis som har fyllt år och sen tillbaka till jobbet och köra 17-22 pass. Jobbar hela helgen, så jag längtar till måndag då jag är ledig igen😊. 

Vad ska ni göra i helgen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela