tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

Få presenter av sina barn är speciellt

Publicerad 2017-02-14 11:51:00 i Om mig,

Idag vaknade jag 6,30 och myste lite med L innan de va dags att gå och lämna henne på skolan. Hon har blivit så stor nu så hon vill gå halva vägen själv... När blev hon så stor?? Snart ska hon väl börja gå helt själv (inte om jag får bestämma =).)
Danne sover fortfarande, han fick för en gång skull lite sovmorgon för vi båda somnade 2.30 eller 3.00 så blev lite väl lite sömn...Jag är nu pigg som en ärta och vet inte vart jag ska ta vägen, jag har satt på en maskin med tvätt, fixat in disk i diskmaskinen, fixat en smoothie som jag ska dricka upp. Idag testade jag att blanda mango och hallon och de blev riktigt gott.. Imorgon blir det nog bara en mango smoothie. Jag brukar göra banan smoothie, hallon smoothie eller hallon och jordgubbs smoothie. Jag mixar bären med turkisk yougurt. Blir så gott!!  och man håller sig på de några timmar, helt perfekt.
 När man tittar på youtube så blir man ju lite smått sugen på att köra igång med det också.. Är de bara jag som blir de?  Jag skulle lätt starta en youtube-kanal men jag vill samtidigt ha kvar mitt privatliv, inge näthat eller så, och de blir ju lite svårt när man har en youtube-kanal.. Hur tänker ni på youtubers?
 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det alla hjärtans dag och min farfar skulle ha fyllt år, som jag saknar honom.
Ska försöka ta mig till affären och köpa något litet till D och L så dom blir lite extra uppvakade idag.. L tycker de är jätte viktigt med att fira, de förstår jag för det tyckte jag också när jag va liten.. Jag älskar att få saker av henne som hon antingen har lagt ner tid på att tänka ut något för att köpa något som hon vet jag tycker om eller att ha lagt ner tid och ork på att göra något till mig. Man känner sig så stolt och älskad!
De är något specielt när man får saker från ens barn, de är lixom inte samma känsla som när man får något från en pojkvän/flickvän/vänner/familj utan den känslan är något extra, större.. Svårt att förklara men för er som har barn kan säkert förstå vad jag menar =).
Hur firar ni alla hjärtans dag?
 
Hoppas ni alla får en underbar alla hjärtans dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela