tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

En man som går upp rök?!

Publicerad 2017-02-28 14:38:00 i Andligt,

Idag tänkte jag berätta en av mina läskigaste och ifrågesättande upplevelse jag har vart med om...
Det här hände för säkert ett år sen men ger mig fortfarande rysningar och är lika frågande som jag va då..
 
Jag och D hade precis duschat och jag blir klar före honom så jag sätter på mig morgonrocken och går ut på altanen för att röka medans D står kvar i duschen.
Det är mörkt ute och alla sover, min dotter sover gott i sängen. Vi har vardagsrummslampan tänd och eftersom vårat kök och vardagsrum sitter ihop så lyser hela kök och vardagsrummet upp och man kan se båda lika bra när man står ute.
När jag står där ute så får jag en känsla av att jag ska titta in mot hallen som ligger längst bort i lägenheten och går ut i vardagsrumm/kök.
Jag tittar in och ser då en lång killesom är i D´s ålder som tittar neråt i golvet och är lite framåtlutad med axlarna så jag ser inte ansiktet. Han hade svarta mjukisbyxor och en mörkblå tjocktröja med huva, precis dom kläderna D brukar ha.
Huvan va på huvudet så såg inte huvudet alls. han hade händerna i fickan som satt på magen.
Han går från hallen och in längst in i köket där diskmaskinen står (jag ser inte dit bort) och eftersom vi hade neddraget så såg jag inte vart han tog vägen i köket heller utan såg bara att han gick så långt in i köket som jag kunde se. Och jag tänker "men gud är D redan klar" han brukar ta sån tid på sig både i duschen och utanför duschen. jag tänker inte mer på det utan röker klart och går in. Väl där inne är det ingen i köket och jag stannar kvar och funderar på vad jag såg och hör att duschen fortfarande är på och går dit och tittar och D står kvar i duschen. Jag frågar vad han gör och får såklart svaret "duschar vad ser de ut som?" nej, de var alltså inte han jag såg.
Han va så verklig så jag trodde verkligen att D hade slagit världsrekord på snabbhet.
Jag berättade för D vad jag hade sett och han blev lika chockad som jag och frågar "om de va jag, hur hade jag då kunnat torka mig, klä på mig och gå dit och sen smyga ut klä av mig och in i duschen igen på mindre än två minuter?" ja, de är ju omöjligt. Eftersom jag stod och tittade in hela tiden så såg jag ju att "han"  inte gick tillbaka från köket.
 
Vem mannen va, varför han gick där eller om de va något han ville får vi nog aldrig veta..
Har ni vart med om något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela