tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

Mitt nya mål!

Publicerad 2017-02-11 23:47:10 i Om mig,

Idag har vi inte gjort så mycket alls.. Mest spelat xbox faktiskt, ett par vänner kom hit och myste och snackade lite skit. Sen kom L hem från sin pappa. Vi tittade självklart på melodifestivalen. Jag älskar ju Mariette, fantastiskt kvinna! D och L dansade till varje låt haha, eller ja dansade kanske är fel ordval men dom försökte nog dansa haha. 

Jag har börjat med mitt nya mål som är att gå ner i vikt. Sist jag vägde mig så vägde jag 74kg och mitt mål är att gå ner till 54 men helst 50.. ska försöka köpa en våg när pengarna börjar rulla in igen sen när sjukskrivningen går ut.. Jag har börjat dricka vatten med lime, dricka smoothie till frukost och jag har slutat äta mjölk, pasta, potatis och nu ska jag även sluta med cola zero, rökning och socker. Hur ska detta gå?! Cola zero är ju typ de jag lever på! Haha men jag ska lyckas gå ner! Ska väga mig om kanske två veckor för att se om jag har lyckats gå ner något.. 
Har ni något bantingstips? 
Vad tyckte ni om mello ikväll? 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2017-02-17 09:08:25

Tror du fixar det galant :D Bara börja följa med på måndagar. Sen är ett tips att bara väga dig en gång i månaden.. Lätt att bli besviken annars. Puss

Svar: Ja, jag har klarat de förut så nu ska jag klara de igen.. Ja, ska göra de.. har bara vart så mycket annat😔❤. Ja, men om jag inte har gått ner ett ända kg den månaden om jag väger mig en dag i månaden så ger jag upp snabbare. Hahaha puss 😍❤
Tina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela