tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

Plocka upp efter din hund i hundrastgårdar!!!

Publicerad 2017-02-18 14:26:01 i Om mig,

Hej igen!
Hoppas ni mår bra!
Jag är på så bra humör nu när vårkänslorna börjar komma i luften!
L har varit magsjuk och vart hemma sen i Tisdags så de har inte hänt så mycket alls faktiskt den här veckan..
Men i Torsdags va jag och D på rekuteringsmässan (stavning?) och jag fastnade direkt för ett jobb.. Pratade med dom lite och va väl inge mer än så..  Han va jätte trevlig och sa att jag skulle passa perfekt för jobbet.. Igår vaknade jag upp till ett sms där de stod att dom ville att jag komma på intervju på de jobbet på tisdag! Gissa om det gjorde min dag?!  Hoppas verkligen jag får de jobbet!!
Sen åkte vi till en hundrastgård med en vän och hennes två hundar, hur skönt som helt. Solen lyste och värmde. Största hunden och jag spelade fotboll och Timo sprang runt och levde livet och busade och gjorde de hundar gör bäst.. KISSAR och rullar sig i lera, eller ja, de va nog bajs rent ut sagt.. De är en sak jag stör mig enormt på i rastgårdar! Var man än gick så fick man titta sig för så man inte gick i hundskit, varför tar man inte upp efter sig hund?! De är så jävla vidrigt!!! Det står till och med en lapp där de står att man ska ta upp sitt bajs för att lämna de snyggt för om de inte tas om hand så måste dom ta bort rastgården..  Men folk har väl missat den stora lappen vid grninden,  så det låg vatten och som hade färgats till orangebrunt för att folk inte plockar upp efter sina hundar så skiten hade lixom spetats ut..  INTE OKEJ!!!
 
Men idag är det iaf mello dags och självklart ska vi titta på de! De ska bli extra roligt den här lördagen när Anton Hagman är med för hans familj bor längre ner på min gata och hans mamma och jag är bakanta.. Så det är roligt!
 
D låg och drog sig som vanligt i sängen till klockan 13.00 och jag satte på radion och plockade undan, dammade, dammsög, och vädrade. Ni vet när man är nästan är på väg på att somna? Man är varken vaken eler sover, bestämmer sig han sig för att busa.. Så i natt slutade det med att jag blev skit förbannad och sa att han snart får sova på soffan om han ska fortsätta.. Klockan va då 03,00.. Inte pigg för fem öre!!
 
Får ni också något ryck när ni ska somna som han får?
Vem är eran favorit i mello?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela