tokigatina.blogg.se

Blev mamma som 18åring och skild som 20 åring. Nu är man 27 årig sambo med D, mamma till 8åring och hundägare. Här kommer jag skriva om min vardag, funderingar och såklart massa annat skoj!

Sjukskrivning, ingenting händer?!

Publicerad 2017-02-10 11:51:00 i Om mig,

Vart borta ett tag..  Vart mycket med sjukskrivning och magvärk.. Nej, jag har fortfarande ont i min mage och läkarna verkar inte vilja hjälpa mig.. Jag är sjukskriven februari ut och ska tydligen gå hemma och vänta på att få en tid för att kolla tarmen inom 90 dagar!! Varför ska jag gå hemma utan att få hjälp?? Varför inte göra dom andra undersökningarna under tiden när jag ändå är hemma? Ja, min läkare verkar tycka de är onödigt.. 
Idag ska L på disco med på fritidsgården sen åker hon till sin pappa och sover där och kommer hem imorgon kväll.. Ska bli ganska skönt att bara vara hemma med D en fredagkväll.. Imorgon ska vi mysa ordentligt när L kommer hem igen.
 
Jag har suttit nästan hela dagarna och tittat på youtubers. Jag älskar Jocke och jonna! Sen fölljer jag även grannen Tobbe, Johanna och Gustav. Man blir ju jääääävligt sugen på att börja vlogga, men vill ju samtidigt ha mitt privatliv, att folk inte ska komma hem till oss och störa, näthat och massa annat.
 
Vad jobbar ni med? Vad är erat drömjobb?
 
Min dröm är att öppna en butik, men man behöver såå mycket för att komma igång så de ligger på is just nu.
 
Jag ska försöka skriva igen varje dag eller iaf en dag i veckan.. 
vad ska ni göra i kväll? Här blir det mys och spela xbox :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tina

Tina heter jag och är 27 år gammal, blev gravid som 17 åring och fick min underbara prinsessa när jag var 18 då jag också gifte mig, skilde mig som 20 åring, nu lever jag med min 8-årige prinsessa och min sambo D 28år och våran hund Timo 6år.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela